Профорієнтація в акціїМоя професіямоє майбутнє” (m. Жмеринка Вінницької обл., 24.11.2014)

Published: November 26, 2014

2«Моя професія – моє майбутнє» – під таким гаслом у м. Жмеринка 24 November в приміщенні районного будинку культури відбувся профорієнтаційний захід, організаторами якого став Жмеринський міськрайонний центр зайнятості, управління освіти та науки. Мета заходу – надання допомоги учнівській молоді у професійному самовизначенні, 1формування усвідомленого підходу до вибору професії, мотивація до праці та легального працевлаштування в Україні, інформування про послуги служби зайнятості, перспективи працевлаштування, права та соціальні гарантії молоді. Під час заходу випускники ознайомились із послугами 11 вищих та професійно-технічних навчальних закладів.3

Презентували свої освітні послуги та пропонували навчання за різними спеціальностями навчальні заклади Жмеринки, Вінниці, Odessa. Різноманітні інформаційні, рекламні, фото- і відеоілюстративні матеріали допомогли учасникам розширити свої знання щодо професій та спеціальностей, які можна отримати в навчальних закладах.5

Одеська національна академія харчових технологій також приймала участь в данному заході, а саме асистент кафедри технології молока, fats and perfumery and cosmetic products Olga Oleksandrivna Kurenkova та старший викладач кафедри електромеханіки Букарос Андрій Юрійович.

4Захід відвідали школярі 9-11 класів із семи навчальних закладів м. Жмеринка. Після презентації навчальних закладів учні мали змогу більш детально дізнатися про спеціальності кожного закладу, поспілкуватися з представниками.


Виробництво морозива – 21.11.2014

Published: November 21, 2014

1В лабораторії Д-111 кафедри технології молока, fats and perfumery and cosmetic products 21 November пройшло лабораторне заняття з групою ТМ-43(a) з дисципліни Науково-дослідна робота студента на тему: Удосконалення технології виробництва морозива. Було в лабораторних умовах на морожениці вироблено два нових вида морозивакавове морозиво з частковою заміною цукру фруктозою та йогуртове морозиво, збагачене пробіотичними мікроорганізмами. Перший вид морозива відноситься до групи геродієтичного харчування, а другийлікувально-профілактичного.

24435


Вивчення технології плавленого сиру

Published: November 19, 2014

1Aobqcyrnj0Асистент кафедри Котляр Є.О. разом зі студентами групи ТМ-53 (спеціалістами) на кафедрі в лабораторії Д-111 17 November провів лабораторне заняття з дисципліниСпеціальні технології молочних продуктівна тему: Вивчення впливу виду і дози солей-плавителів на процес та якість плавленого сиру”. HZgpe08a1Dk

Плавлені сири є продуктом, що виробляються з різних сичужних сирів для плавлення, сиру, butter, інших молочних продуктів шляхом їх теплової обробки з додаванням солей — плавителів. Правильний підбір солей-плавителів є одним з кращих регуляторів якості плавленого сиру. В цьому саме переконались студенти 5 course, коли провели дослідження для оцінки якості готового плавленого сиру.

 


Відвідування наукової бібліотеки студентами 4 курсу нашої кафедри

Published: November 15, 2014

13.11.2014 year students 4 курсу відвідали навчальну бібліотеку Одеської національної академії харчових технологій для аналітичного огляду літератури та періодичних видань. 1Науково-дослідна робота студентів (НДРС) є обов’язковою складовою частиною підготовки фахівців високої кваліфікації, здатних, творчо, застосовувати в своїй роботі досягнення науково-технічного та культурного прогресу. Затрачаючи особистий час, студент розвиває такі важливі для майбут­нього дослідника якості, як творче мислення, відповідаль­ність і вміння відстоювати власний погляд. Реалізована в комплексі науково-дослідна діяльність студентів забезпечує розв’язання таких завдань: форму­вання наукового світогляду студентів, оволодіння мето­дологією і методами наукового дослідження; надання допомоги їм у прискореному оволодінні спеціальністю; 2розвиток творчого мислення та індивідуальних здібнос­тей у розв’язанні практичних завдань; розви­ток ініціативи, здатності застосовувати теоретичні знан­ня у своїй практичній роботі; залучення найздібніших студентів до розв’язання наукових проблем, що мають суттєве значення для науки та практики; постійне онов­лення і вдосконалення своїх знань; розширення теоре­тичного кругозору і наукової ерудиції майбутнього фа­хівця тощо. Науково-дослідну роботу студентів слід спрямовува­ти на розвиток системи інтелектуальних творчих якостей особистості: інтуїції (пряме бачення суті речей без обґрунтування); креативності (творче) мислення (здат­ність продукувати нові ідеї, гіпотези, способи розв’язан­ня проблемних задач); творчої уяви (самостійне створен­ня нових образів, які реалізуються в оригінальних результатах діяльності); 3дивергентності мислення (здат­ність запропонувати декілька підходів до розв’язання задачі та змінювати їх, бачити проблеми, об’єкти в різних ракурсах); оригінальності мислення (своєрідність якос­тей розуму, способу розумової діяльності); асоціатив­ності мислення (здатність використовувати асоціації, в т. ч. аналогії). Для науково-дослідної роботи студентів характерною є єдність цілей і напрямів навчальної, наукової і виховної роботи, тісна взаємодія всіх форм і методів роботи, що реа­лізується в навчальному процесі і в позанавчальний час. Це забезпечує безперервну їх участь у науковій діяльності протягом періоду навчання.


13.11.2014p. – відвідування школи №27 м.Одеси

Published: November 13, 2014

Викладачі кафедри технології молока,fats and perfumery and cosmetic products, а саме доцент Дюдіна Ірина Анатоліївна та асистент Котляр Євген Олександрович 13 November відвідали одеську школу №27 з профорієнтаційною роботою. Викладачі розповіли про умови навчання в Одеській національній академії харчових технологій, спеціальності та спеціалізації.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Профорієнтаційна робота 12.11.2014р. в м.Березівка Одеської області для випускників шкіл

Published: November 13, 2014

Вибір професії — це вибір життєвого шляху, вибір сфери прикладання своїх сил, знань та умінь. А разом з ним — і відповідної роботи та спільноти людей, нею об’єднаних. Обрати професіюозначає обрати шлях опанування певної системи знань і практичних навичок, шлях реалізації своїх здібностей, природних нахилів, інших особистих якостей та їх подальшого формування у процесі навчання та трудової діяльності.

112 November 2014 year в м. Березівка Одеської області був організований Березівським районним центром зайнятості профорієнтаційний захід. Захід відбувся в актовій залі міської школи м.Березівки. Допомогти молодим людям зорієнтуватися у виборі професійного напряму, ознайомити з мережею навчальних закладів та освітніми програмами, надати всебічну та актуальну інформацію про професії, що мають попит на ринку праці, заохотити до отримання тих професій, в яких є потреба в регіоні, сформувати активну життєву позицію та позитивне ставлення до свого майбутнього – таку мету ставили перед собою організатори ярмарку. 2

Цього дня двері були гостинно відчинені для випускників 9-11-х класів 3 шкіл м.Березівки та їх батьків. Представники 5 вищих навчальних закладів області (Одеський національний медичний університет, Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського, Odesa National Academy of Food Technologies, Odessa State Agrarian University, Одеська державна академія будівництва та архітектури) розповіли старшокласникам про напрямки та спеціальності, за якими проводиться підготовка фахівців.

4Представниками нашої академії виступили асистент кафедри технології молока, fats and perfumery and cosmetic products Olga Oleksandrivna Kurenkova та інженер факультету низькотемпературної техніки і технології Чайка Костянтин Олексійович.

Close 200 випускників мали можливість отримати повну інформацію щодо вступу в будь-який із представлених навчальних закладів, а також переглянути презентаційні відеоматеріали про умови навчання в них. 3Відгуки випускників та їх батьків засвідчили, що усі учасники були задоволені проведеним заходом, який допоміг їм переконатися, what, обираючи професію, необхідно обов’язково враховувати потреби ринку праці та свої нахили, здібності.


Участь у профорієнтаційній акціїПалітра професій” (смт. Казанка)-07.11.2014

Published: November 9, 2014

1Профорієнтаційна робота з учнівською молоддю є одним з пріоритетних напрямків в роботі нашої академії та кафедри зокрема. Завдання профорієнтації серед учнівського ланки значні: від найбільш віддалених завданьприйняття усвідомленого рішення при професійному виборі, до найближчихознайомлення із змістом праці обраної професії, вимогами професії до робітника, переліком професій, які мають попит на регіональному ринку праці. В даний час, вкрай необхідною є робота з молоддю, яка в майбутньому дасть позитивний результат. 2

Казанківським районним центром зайнятості в смт. Казанка Миколаївської області був організований 7 November профорієнтаційний захід Палітра професій в міському Будинку культури, в якому прийняли участь Одеська національна академія харчових технологій і Національний фармацевтичний університет м.Харкова. Нашу академію представили асистент кафедри технології молока, жирів і парфумерно-косметичних засобів Куренкова Ольга Олександрівна і зав. лабораторії кафедри технології зберігання зерна Андрасович Денис Володимирович.