Профорієнтація в акції “Моя професія – моє майбутнє” (m. Жмеринка Вінницької обл., 24.11.2014)
Published: November 26, 2014«Моя професія – моє майбутнє» – під таким гаслом у м. Жмеринка 24 November в приміщенні районного будинку культури відбувся профорієнтаційний захід, організаторами якого став Жмеринський міськрайонний центр зайнятості, управління освіти та науки. Мета заходу – надання допомоги учнівській молоді у професійному самовизначенні, формування усвідомленого підходу до вибору професії, мотивація до праці та легального працевлаштування в Україні, інформування про послуги служби зайнятості, перспективи працевлаштування, права та соціальні гарантії молоді. Під час заходу випускники ознайомились із послугами 11 вищих та професійно-технічних навчальних закладів.
Презентували свої освітні послуги та пропонували навчання за різними спеціальностями навчальні заклади Жмеринки, Вінниці, Odessa. Різноманітні інформаційні, рекламні, фото- і відеоілюстративні матеріали допомогли учасникам розширити свої знання щодо професій та спеціальностей, які можна отримати в навчальних закладах.
Одеська національна академія харчових технологій також приймала участь в данному заході, а саме асистент кафедри технології молока, fats and perfumery and cosmetic products Olga Oleksandrivna Kurenkova та старший викладач кафедри електромеханіки Букарос Андрій Юрійович.
Захід відвідали школярі 9-11 класів із семи навчальних закладів м. Жмеринка. Після презентації навчальних закладів учні мали змогу більш детально дізнатися про спеціальності кожного закладу, поспілкуватися з представниками.
Виробництво морозива – 21.11.2014
Published: November 21, 2014В лабораторії Д-111 кафедри технології молока, fats and perfumery and cosmetic products 21 November пройшло лабораторне заняття з групою ТМ-43(a) з дисципліни “Науково-дослідна робота студента” на тему: “Удосконалення технології виробництва морозива”. Було в лабораторних умовах на морожениці вироблено два нових вида морозива – кавове морозиво з частковою заміною цукру фруктозою та йогуртове морозиво, збагачене пробіотичними мікроорганізмами. Перший вид морозива відноситься до групи геродієтичного харчування, а другий – лікувально-профілактичного.
Вивчення технології плавленого сиру
Published: November 19, 2014Асистент кафедри Котляр Є.О. разом зі студентами групи ТМ-53 (спеціалістами) на кафедрі в лабораторії Д-111 17 November провів лабораторне заняття з дисципліни “Спеціальні технології молочних продуктів” на тему: “Вивчення впливу виду і дози солей-плавителів на процес та якість плавленого сиру”.
Плавлені сири є продуктом, що виробляються з різних сичужних сирів для плавлення, сиру, butter, інших молочних продуктів шляхом їх теплової обробки з додаванням солей — плавителів. Правильний підбір солей-плавителів є одним з кращих регуляторів якості плавленого сиру. В цьому саме переконались студенти 5 course, коли провели дослідження для оцінки якості готового плавленого сиру.
Відвідування наукової бібліотеки студентами 4 курсу нашої кафедри
Published: November 15, 201413.11.2014 year students 4 курсу відвідали навчальну бібліотеку Одеської національної академії харчових технологій для аналітичного огляду літератури та періодичних видань. Науково-дослідна робота студентів (НДРС) є обов’язковою складовою частиною підготовки фахівців високої кваліфікації, здатних, творчо, застосовувати в своїй роботі досягнення науково-технічного та культурного прогресу. Затрачаючи особистий час, студент розвиває такі важливі для майбутнього дослідника якості, як творче мислення, відповідальність і вміння відстоювати власний погляд. Реалізована в комплексі науково-дослідна діяльність студентів забезпечує розв’язання таких завдань: формування наукового світогляду студентів, оволодіння методологією і методами наукового дослідження; надання допомоги їм у прискореному оволодінні спеціальністю; розвиток творчого мислення та індивідуальних здібностей у розв’язанні практичних завдань; розвиток ініціативи, здатності застосовувати теоретичні знання у своїй практичній роботі; залучення найздібніших студентів до розв’язання наукових проблем, що мають суттєве значення для науки та практики; постійне оновлення і вдосконалення своїх знань; розширення теоретичного кругозору і наукової ерудиції майбутнього фахівця тощо. Науково-дослідну роботу студентів слід спрямовувати на розвиток системи інтелектуальних творчих якостей особистості: інтуїції (пряме бачення суті речей без обґрунтування); креативності (творче) мислення (здатність продукувати нові ідеї, гіпотези, способи розв’язання проблемних задач); творчої уяви (самостійне створення нових образів, які реалізуються в оригінальних результатах діяльності); дивергентності мислення (здатність запропонувати декілька підходів до розв’язання задачі та змінювати їх, бачити проблеми, об’єкти в різних ракурсах); оригінальності мислення (своєрідність якостей розуму, способу розумової діяльності); асоціативності мислення (здатність використовувати асоціації, в т. ч. аналогії). Для науково-дослідної роботи студентів характерною є єдність цілей і напрямів навчальної, наукової і виховної роботи, тісна взаємодія всіх форм і методів роботи, що реалізується в навчальному процесі і в позанавчальний час. Це забезпечує безперервну їх участь у науковій діяльності протягом періоду навчання.
13.11.2014p. – відвідування школи №27 м.Одеси
Published: November 13, 2014Викладачі кафедри технології молока,fats and perfumery and cosmetic products, а саме доцент Дюдіна Ірина Анатоліївна та асистент Котляр Євген Олександрович 13 November відвідали одеську школу №27 з профорієнтаційною роботою. Викладачі розповіли про умови навчання в Одеській національній академії харчових технологій, спеціальності та спеціалізації.
Профорієнтаційна робота 12.11.2014р. в м.Березівка Одеської області для випускників шкіл
Published: November 13, 2014Вибір професії — це вибір життєвого шляху, вибір сфери прикладання своїх сил, знань та умінь. А разом з ним — і відповідної роботи та спільноти людей, нею об’єднаних. Обрати професію – означає обрати шлях опанування певної системи знань і практичних навичок, шлях реалізації своїх здібностей, природних нахилів, інших особистих якостей та їх подальшого формування у процесі навчання та трудової діяльності.
12 November 2014 year в м. Березівка Одеської області був організований Березівським районним центром зайнятості профорієнтаційний захід. Захід відбувся в актовій залі міської школи м.Березівки. Допомогти молодим людям зорієнтуватися у виборі професійного напряму, ознайомити з мережею навчальних закладів та освітніми програмами, надати всебічну та актуальну інформацію про професії, що мають попит на ринку праці, заохотити до отримання тих професій, в яких є потреба в регіоні, сформувати активну життєву позицію та позитивне ставлення до свого майбутнього – таку мету ставили перед собою організатори ярмарку.
Цього дня двері були гостинно відчинені для випускників 9-11-х класів 3 шкіл м.Березівки та їх батьків. Представники 5 вищих навчальних закладів області (Одеський національний медичний університет, Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського, Odesa National Academy of Food Technologies, Odessa State Agrarian University, Одеська державна академія будівництва та архітектури) розповіли старшокласникам про напрямки та спеціальності, за якими проводиться підготовка фахівців.
Представниками нашої академії виступили асистент кафедри технології молока, fats and perfumery and cosmetic products Olga Oleksandrivna Kurenkova та інженер факультету низькотемпературної техніки і технології Чайка Костянтин Олексійович.
Close 200 випускників мали можливість отримати повну інформацію щодо вступу в будь-який із представлених навчальних закладів, а також переглянути презентаційні відеоматеріали про умови навчання в них. Відгуки випускників та їх батьків засвідчили, що усі учасники були задоволені проведеним заходом, який допоміг їм переконатися, what, обираючи професію, необхідно обов’язково враховувати потреби ринку праці та свої нахили, здібності.
Участь у профорієнтаційній акції “Палітра професій” (смт. Казанка)-07.11.2014
Published: November 9, 2014Профорієнтаційна робота з учнівською молоддю є одним з пріоритетних напрямків в роботі нашої академії та кафедри зокрема. Завдання профорієнтації серед учнівського ланки значні: від найбільш віддалених завдань – прийняття усвідомленого рішення при професійному виборі, до найближчих – ознайомлення із змістом праці обраної професії, вимогами професії до робітника, переліком професій, які мають попит на регіональному ринку праці. В даний час, вкрай необхідною є робота з молоддю, яка в майбутньому дасть позитивний результат.
Казанківським районним центром зайнятості в смт. Казанка Миколаївської області був організований 7 November профорієнтаційний захід “Палітра професій” в міському Будинку культури, в якому прийняли участь Одеська національна академія харчових технологій і Національний фармацевтичний університет м.Харкова. Нашу академію представили асистент кафедри технології молока, жирів і парфумерно-косметичних засобів Куренкова Ольга Олександрівна і зав. лабораторії кафедри технології зберігання зерна Андрасович Денис Володимирович.