IХ Міжнародна конференція “Олійно-жирова галузь: технології та ринок”
Опубліковано на: Червень 5, 20161-2 червня 2016 року в м. Київ в готелі «Братислава» в конференц-залі «Конгрес» відбулась IХ Міжнародна конференція “Олійно-жирова галузь: технології та ринок”. Організатором конференції виступило інформаційне агенство “Експерт-Агро” при підтримці Міністерства аграрної політики і продовольства України, асоціації “Укроліяпром”, Національної Академії аграрних наук.
У фокусі конференції – питання, пов’язані з ефективним функціонуванням олійно-жирової галузі в умовах глибокої економічної кризи, а саме впровадженням передових технологій, що сприяють підвищенню рентабельності та мінімізації втрат в процесі виробництва, вдосконалення якості готової продукції для розширення ринків збуту в європейських країнах, сучасні методи контролю якості на всіх стадіях технологічного процесу.
Цільова аудиторія: фахівці підприємств олійно-жирової галузі та суміжних галузей харчової промисловості, торгові компанії, співробітники НДІ і навчальних інститутів харчових напрямків, постачальники харчових інгредієнтів, барвників і добавок, виробники обладнання та упаковки для олійно-жирової галузі, органи стандартизації та метрології. Традиційно цільова аудиторія конференції була представлена близько 50% фахівцями переробного сектора, 35% – постачальниками технологічного обладнання і, 10% і більше – постачальниками обладнання для виробничих лабораторій.
Крім того, цього року на конференції Одеську національну академію харчових технології представляли дві аспірантки кафедри технології молока, жирів і парфумерно-косметичних засобів Куренкова Ольга Олександрівна та Маковська Тетяна Валентинівна. Куренкова Ольга Олександрівна виступила з доповіддю на тему: “Оптимізація рецептур спредів зі збалансованим жирнокислотним складом”, а Маковська Тетяна Валентинівна – “Технологія низькокалорійних майонезів, збагачених комплексами синбіотиків”.
ДОДАТКОВО У ПРОГРАМІ КОНФЕРЕНЦІЇ були представлені:
– спеціалізована експозиція «Ресурси олійно-жирової галузі» – захід для розширення інформаційно-рекламних і комунікативних можливостей;
– DEMO-зал «Оснащення лабораторій підприємства» – захід для візуалізації та підвищення інформативності рекламної кампанії.
Коментарі закриті